www.jedemedolazni.cz :: Srpnové kulturní akce 2017 ve Slatinných lázní Třeboň (19.08.2017 - 07:24)

Srpnové kulturní akce 2017 ve Slatinných lázní Třeboň

Aktuality

Srpnové kulturní akce v lázních
Lázeňská Třeboň, rozhovor s obchodním ředitelem panem Josefem Provázkem

 

Lázně Třeboň - to je výzva

 

Na post obchodního ředitele Slatinných lázní Třeboň nastoupil na počátku června Josef Provázek. Do Třeboně přišel ze Slovenských liečebných kúpelí Piešťany, kde osm a půl roku působil ve funkci ředitele hotelu Thermia Palace. Rodák z Rakovnicka město a okolí dobře zná, vazby má mimo jiné na třeboňský zámek.

Své angažmá v třeboňských lázních vnímá Josef Provázek jako výzvu: „Přiznávám, že chvíli jsem o třeboňské možnosti uvažoval, váhal. Nejsložitější na mém rozhodnutí bylo – opustit své klienty. Na dnes již bývalé pozici člověk přestával být obchodním partnerem, ale stal se partnerem na jiné, lidské bázi. Opustit tyto lidi bylo velmi, velmi složité, ale všichni vědí, kde nyní jsem.“ V Piešťanech i v Třeboni se léčí stejný druh onemocnění, rozdíly tady samozřejmě jsou: „Domácí segment v Třeboni je jiný, než mezinárodní v Piešťanech. Ale zahraniční klientela nepotřebuje a nevyhledává zlaté kličky na dveřích a zlaté kohoutky na vanách, potřebuje mít pohodlné prostorné ubytování, standardní sprchový kout, dobře nasvícenou světlou koupelnu, kvalitní jídlo, dobrou léčbu. Služby poskytované v Třeboni jsou na velmi dobré úrovni, ale nechají se poskytovat a prodávat ještě lépe, aby klienti byli ještě spokojenější. Třeboňské lázně jsou zdravá, úspěšná firma, která má na to, aby se dále zlepšovala.“ Obchodní ředitel Josef Provázek vidí budoucnost Slatinných lázní Třeboň také v rozšíření mezinárodní klientely a v té domácí chce pozornost o něco více zaměřit na samoplátce: „Prioritou je samozřejmě domácí trh, který je navyklý a naučený jezdit do Třeboně, a poskytnout mu služby na takové úrovni, abychom si udrželi stávající klienty, ale abychom získali i ty náročnější. Samozřejmě může dojít k diskuzi, že klienti zdravotních pojišťoven jsou menší riziko než samoplátci, že když bude krize, tak pojišťovna bude platit stále stejné peníze, což ovšem, dle mého názoru, není pravda. První, co zřejmě pojišťovna v krizi udělá, je omezení výdajů na lázeňskou péči. Klientela, která zatím nečerpá lázeňskou péči přes zdravotní pojišťovnu, své finance usměrní tak, aby mohla i přes případnou krizi lázeňskou péči využít. Dnes je trend nového, zdravého životního stylu, kam lázně bezesporu patří. Lidé o sebe pečují, sportují, relaxují. Třeboň se cítí být „jenom“ českými lázněmi a já si myslím, že to je chyba. Třeboň je zajímavá jak regionem, kde leží, tak tím, co produkuje. Je natolik významná léčbou, že je škoda, že se o ní ve světě tolik neví. Chci se pokusit dostat ji do širokého povědomí. Ale je tam přímá úměra a návaznost. My musíme poskytovat dobré služby, abychom klientelu, která je zvyklá na vyšší standard, uspokojili.“

 

Další fotografie

Foto J. Provázek
 

Soubory ke stažení

Lázeňská Třeboň 640 kB stáhnout
Novinky
MOBILNÍ APLIKACE SLM ČR

MOBILNÍ APLIKACE SDRUŽENÍ LÁZEŇSKÝCH...

Více novinek
Soutěže
Je nám líto, ale momentálně zde není zveřejněna žádná akce. Více soutěží
Příležitosti v okolí
Kontaktujte nás

Sdružení lázeňských míst
Městský úřad Třeboň, Palackého nám. 46/II, 379 01 Třeboň

E-mail: info@jedemedolazni.cz
Telefon: +420 606 063 145

Tyto webové stránky a další dílčí aktivity popsané stručně na stránce Projekt IOP byly realizovány v rámci Integrovaného operačního programu financovaného Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj.